__

Bra dag igår

La mycket fokus på tekniktränibg igår med banhoppning på låg höjd på gräsbanan. Mycket sitsträning blev det och det känns verkligen som att jag har fått hjälp att dels hitta tillbaka men även utveckla min ridning. Jag har varit både lite orolig och bekymrad då jag har känt att jag lagt mig till med olater men inte kunnat sätta fingret på vad som känts fel eller vad exakt jag ska korrigera. I slutet av båda passrn igår kändes det riktigt bra och skillnaden i vilken känsla jag får är enorm. Tidigare har jag fått mycket beröm för min position och balans, vet inte riktigt vad jag pysslat med senaste månaderna. Nåja, skönt att äntligen ta tag i det här.

Avslutade dagen med att klättra mina unghästar och Callisto gav en fantastisk känsla! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback