__

Sundbyholm

Har haft en härlig helg men tyvärr stolpe ut resultatmässigt. Valence och Ramius har båda gått 140 lördag och 145 söndag. Båda gjorde kanonrundor i lördags med ett vansinnigt nätt och löjligt pet som inte går att göra så mycket åt.

Igår bjöd banbyggaren på en i mina ögon ganska svår bansträckning med många svåra svängar och ologiska vägar som var nyttigt för oss att få träna. Båda hästarna hoppade väldigt bra, Valence felfri fram till tian där han blev för hot och stark och rev därflr två räcken i rad. Finns inte så mycket att säga om det.

Ramius hoppade med stor försiktighet och gjorde ett grymt bra jobb inne på banan men tyvärr gjorde jag två för stora missar för att komma i mål felfritt.

Kan absolut inte vara missnöjd utan lägga rundorna på rutinkontot och glädjas åt att jag har fantastiska hästar.

Quinny hade ett pet i både 110 och 120 i Sundbyholm och utvecklas med stormsteg, lilla rallyräkan. Totte och jag har en hel del att jobba med just nu...



Filmer kommer senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback