__

Härlig fredag

Amanda och jag har varit flitiga och fått mycket gjort idag. Imorgon rullar vi mot Gävle för tävling lördag och söndag med Valence och Ramius.

Totte känns jättefin just nu, riktigt roligt. Både han och Sally var riktigt fina på Tedträningen sist och hoppade en lång bana felfritt på 130-135 felfritt och större enkelhinder.

Robban är tingad av en kund, hoppas allt går som det ska för de passar otroligt bra tillsammans och jag tror att de kan utvecklas massor som ekipage. Även två andra har vi kunder på så det kommer nog hända mycket i stallet närmaste månaden.

Idag höll Callisto på att kasta av mig ungefär hela första halvan av uteritten, men jag kom hem helskinnad. Superfin andra halvan. Men han ser många spöken just nu. 

Valence var superfin idag. Det ska bli jätteroligt att tävla imorgon.

Kvällen har tillbringats framför Lets dance med lyxmiddag. Det mesta är klart I montör imorgon ,vi åker inte förrän vid lunch och bästa Amanda kommer redan tidigt på morgonen så gör vi stallet ihop och motionerar ett gäng hästar.

Min fantastiskt fina treåring ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback