__

Hästarna jag rider och tävlar just nu

Tänkte att ni skulle få en liten uppdatering om vilka hästar jag rider och tävlar just nu. Alla står inte uppstallade , en del hoppar jag bara så rids deras sina ägare till vardags.

Valence - min stjärna! 13 år e Athletico - Quito de Baussy Tävlar upp tom 150. Sikte på VW Grand prix i höst

Callisto - min egen. 6 år e Casall - Contender. Går 130-135. Ska fortsätta samla rutin i 130-135 i höst som förberedelse inför nästa år.

Scofield - min egen. 3 år e Casall - Contender . Inriden och inhoppad . Ska börja ridas igång igen efter betet i höst och sedan förberedas inför nästa år som 4-åring.

Call on me 8 år e Corland - Irco mena . Tävlar 120 felfritt. Snart debutera 130. Storhoppande. Matchas långsiktigt för större klasser.

Caprizo 6 år e Calido I - Cortus. Tävlar upp tom 110. Matchas långsiktigt. En häst med stort språng. Kommer troligtvis bli till salu.

Zucchiny 5 år e Lux Z - Cortus. Försiktig och lovande häst. Matchas långsiktigt. Tävlar upp tom 110.

Sally 12 år e Levantos II - Labrador. Tävlar upp tom 135. Planen är att vi ska debutera henne i 140. Sedan ska hon åter hem till ägaren.

Nonstop 10 år e New Lord - Landcolt B. Tävlar upp tom 135. Tävlar även i dressyr. Ska säljas.

Fahrenheit 12 år e Cardento. Ska få lite mer rutin i 120-130 och därefter säljas. Ärlig och storhoppande. Behöver dock bli starkare och komma upp i kondition för att på riktigt visa sina kvalitéer. Till salu.

Cobbler 11 år e Robin Z - Irco mena. Grön men har ett bra språng. Till salu.

Califf 5 år e Last liberty - Cagliostro. Tävlad 120 felfritt och 125 med 4 fel. Lovande häst för framtiden . Matchas för de större klasserna .

Imeldina 10 år e Akribori - Irco Marco.  Storhoppande och mycket försiktig Går 120 med placeringar och debuterat 130. Matchas för att kunna klättra i klasserna.

Utöver dessa tävlar jag ibland andra hästar vid enstaka tillfällen.



Kommentarer
Hansepansan säger:

Vad är hästarnas smeknamn? Hänger inte med i uppdateringen :P

2015-08-27 | 18:43:14
Bloggadress: http://www.hansepansan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback