__

Har ni upplevt båda?

Jag ska köpa en ny sadel till Callisto. Har provat ut både Bruno delgrange och CWD 2G och fått mått etc av sadelutprovare. Han har ganska rak rygg och lite överbyggd bak så Valence CWD passar men är lite för svängd i bommen. Jag tycker att jag får mycket sämre sits i den på honom för att den inte känns helt optimal till Callisto även om den enligt sadelutprovare passar. Så bra som Callisto öppnade upp bak har han aldrig tidigare gjort med en CWD som den gånger jag testade Bruno delgrangemodeller i somras.
 
Nu står jag i valet och kvalet om jag ska köpa en Bruno delgrange eller CWD 2G. Har ju jag CWD i många år nu och är otroligt nöjd. Men jag är lite nyfiken på att köpa en Bruno delgrange denna gång. Vi har ju totalt tre CWD till hästarna i dagsläget.
 
Har ni upplevt båda? Vad märker ni för skillnad? Vilken föredrar ni och varför?
 
Vore jätteintressant att få höra era åsikter. 
 

Kommentarer
Anna säger:

Två fantastiska sadlar, du kommer bli nöjd vilket som. Gå på din känsla!

2015-12-29 | 12:58:40
Madde säger:

Aldrig testat Bruno men älskar butet

2015-12-30 | 07:00:13
Madde säger:

Aldrig testat Bruno men älskar butet

2015-12-30 | 07:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback