__

Händelserik vecka

Igår, måndag, red Amanda och jag på förmiddagen innan hovslagaren kom. På eftermiddagen fick jag besök av Tottes ägare. Riktigt mysigt hade vi. 

Idag är det full dag med ridning och stalljobb då jag är själv. Förhoppningsvis lite träningar ikväll i Södertälje igen.

Imorgon kommer kiropraktorn och går igenom fem hästar hos oss. 

På fredag är det hoppträning för Ted. Jag ska ta med en från stallet,  obestämt vilken och hoppa en ny häst åt ägaren. En fin 5-åring som jag ska träna och tävla i år. Ska bli spännande . Första gången jag sitter på den på fredag. Ska vara en kvick och försiktig häst.

På söndag är det payn jump i Södertälje igen. Callisto går 120 där lagledarna ska se honom om han eventuellt kan vara stand in i elit laget senare i vår. Valence går 150 som uppladdning inför SM och Ramius går en 140. Spännande och riktigt rolig vecka.

Nästa helg kommer förhoppningsvis två nya unghästar till stallet i och med samarbetet Jag ska åka upp och prova ett gäng först så ska vi diskutera vilka som följer med hem för en satsning i sporten.


Kommentarer
Anonym säger:

Spännande! :)

2015-01-27 | 13:27:36
Lisa H :) säger:

Låter spännande det där. Hoppas det blir filmat från payn jumpen så man får se lite. Känns som länge sedan :)

2015-01-27 | 16:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback