__

"I rather fight with you than love anyone else"

Har haft ett par tyngre dagar i livet då min sambo och jag brutit upp efter drygt 2,5 år tillsammans.  Det känns tungt att vara ensam och förlora den som varit viktigaste personen i mitt liv under lång tid. Jag behöver mycket egen tid just nu. Men varje dag som går kommer det blir lite lättare. Det sägs att ibland måste man verkligen ner till det djupaste av dalar för att långsamt klättra uppåt igen.

Ett nytt kapitel i livet börjar nu 2015. Om man ska se det från den positiva sidan så kommer jag kunna lägga ännu mer tid och fokus på hästarna och ridningen. Jag ska lära mig att trivas i min ensamhet i lägenheten igen, förr trivdes jag väldigt bra själv. Jag spenderade hela kvällen hos hästarna igår vilket var riktigt mysigt. 

Världens bästa vän har jag också i Amanda som låter mig vara i mörkret ett tag. Hon vet att det kommer ljusna såsmåningom igen. Längtar verkligen till alla tävlingar sätter fart och vädret blir härligare och ljusare, då händer det mer roligt i livet. Redan i helgen börjar jag med förberrdande payn jump i Södertälje med mina två favoriter.  Valence och Ramius kommer gå en varsinn 140 tror jag.



Kommentarer
isabella säger:

Nej men usch vad tråkigt... :( tiden läker alla sår även fast det kan vara svårt att tro det nu.

2015-01-14 | 22:04:58
Helena säger:

Finns inget värre än hjärtesorg <3 Stor kram till dig!

2015-01-14 | 22:34:53
Bloggadress: http://helenabarth.blogg.se
Erika säger:

Usch stackare :( Men det kommer gå över en dag, låt det ta tid. Du har iaf dina prinsar Valence och Ramius kvar. Dem sviker dig aldrig. Det är det bästa med hästar, dem sviker en aldrig och finns alltid där för en. Det är true love det <3 KRAM!

2015-01-14 | 22:45:42
Fia säger:

Vad tråkigt att läsa. Men i såna lägen är det tur att man håller på med hästar , dom har en magisk förmåga att läka ett brustet hjärta. Stor kram till dig

2015-01-14 | 23:08:32
Bloggadress: http://fiajungdalen.blogg.se
Guro säger:

Så leit å høre! Håper det går bra med deg :-)

2015-01-14 | 23:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback