__

Sjukstuga

Jag är jätterisig. Ong u halsen och huvudet. Täppt i näsan.

Jag är dålig på att vara inne en hel dag. 1-3 dagar med lugn och ro räcker för att tillfriskna , men jag har svårt att inte göra åtminstone några aktiviteter under eftermiddagen. Detta leder till att jag blir ännu sämre och processen mot ett tillfrisknande blir längre. 

Amanda är också riktigt dålig och det är verkligen tufft när båda är sjuka samtidigt. Annars brukar vi vara sjuka lite olika dagar och kunna hjälpa varandra bättre.

Usch vad tråkigt det är att vara sjuk! Hoppas att det blir bättre imorgon.

Colle myser i solen ♡

Kommentarer
Anonym säger:

Men vilken sötnos som myser i solen :) Krya på er! / Lisa H :)

2015-03-17 | 18:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback