__

Heldag med Freja

Idag har Freja och jag haft en heldag i stallet och jäklar vad vi har kämpat hårt. Mycket ridning och intensivt jobb hela tiden, men samtidigt så otroligt roligt och långa pratstunder.

Callisto och Valence kändes otroligt fina idag. Sedan var några av de andra hästarna väldigt besvärliga idag dag på uteritterna. Ibland är det verkligen med livet som insats... 

Idag anlände en nygammal kille till stallet för träning och tävling inför en försäljning då hans nuvarande ryttare ska utomlands. Känner ni igen honom? :)


Kommentarer
Anonym säger:

Är det den där fina unghästar du köpte ungefär samtidigt med Callisto? Minns inte vad han hette!

2015-11-04 | 13:28:33
Anonym säger:

Quantino!!!!! Min favvo!! Upptadera mycket nu med övningar å filmer👏

2015-11-05 | 02:14:18
Olivia | 17,5årig tjej i medievärlden säger:

kul!

2015-11-27 | 04:25:04
Bloggadress: http://www.kaffedrickare.blogg.se.
mathildaliv.blogg.se säger:

Såå bra blogg! // Mathilda

2015-11-29 | 20:59:07
Bloggadress: http://mathildaliv.blogg.se/
Anonym säger:

Mer blogging =D

2015-12-11 | 14:59:27
Anonym säger:

Hej! Tråkigt att du inte bloggar så mycket (längre) eftersom jag verkligen gillar din blogg :) Som tur är kan man ju iaf följt dig på instagram, jättekul. Men jag undrar om du kan berätta lite hur du brukar tänka när det gäller hoppträning? Följer ganska många bloggar och vad man ser iaf så hoppar ingen så högt eller löshoppar så högt på typ alla hästarna. Kanske är för att de inte lägger upp filmer och så på det iofs. Aja vore kul att veta eftersom du är så duktig! Tycker själv att det vore bra för mig att hoppa högt ofta för att vänja sig lixom, men känns som att alla tycker att man inte ska det. Blogga gärna mer!! God jul!

2015-12-17 | 15:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback