__

Riktigt urusel på att ta upp bloggandet!

Jag skäms verkligen över att jag inte tar tag i detta!

Vill ändå berätta att allt går jättebra Det är otroligt motiverande med nya hästen Quintin i stallet! Vi trivs bra ihop och håller på att lära känna varandra och rida ihop oss! 

Jag inser också mer och mer hur många fina hästar som finns i stallet och som jag rider åt olika ägare.  Om 1-3 år kommer jag förhoppningsvis ha många riktigt fina hästar på en hög nivå Vi jobbar dagligen för att komma dit och några oslipade diameter har jag hemma eller tillgång till. Otroligt motiverande! Och min gamla trotjänare Valence känns i superfin form! Mitt hjärta.

Scofield är på plats i stallet igen också och har börjat ridas lite mer. Fick framskor på fossingarna i förrigår. Stor kille nu! :) Kändes stor skillnad efter, jättehäftigt hur de kan utveckla gångarter av ett par järnskor...

Scofield 3 år e Casall - Contender 

Kommentarer
Anonym säger:

Åh vad roligt med uppdatering!!

2015-09-19 | 08:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback