__

Borta bra men hemma är världsbäst

Ber om ursäkt för min otroligt vackra text i inlägget nedan. Skrev det i Dubai sent på natten och mobilen samarbetade inte. 

Jag är så glad över att. ara hemma igen. Nu med alla dessa fantastiska hästar, det underbara hus jag bor i på den här helt otroligt vackra gården och med alla fina människor jag har runt omkring mig varje dag så behöver jag inte ta semester för livet är fantastiskt. Saknar dock redan Rebecca, men planerar att hälsa på henne I Kalmar snart igen.

Amanda har haft huvudansvaret för hästarna hemma och som alltid gjort det på allra bästa sätt. Dessutom hade hon tillsammans med mina underbara inackorderingar fixat med finaste överraskningen i stallet när jag kom hem. Varmt välkomnande!


Kommentarer
isabella säger:

Har du inackorderingar? Kan du inte skriva vad du har får mål under året med dig själv och med varje häst och hur du lägger upp din tävlingsplanering? Vilka tävlingar du tycker är extra viktiga att åka på osv... :)

2016-04-08 | 21:12:06
Anonym säger:

Vad är det för ny häst du har fått? Chuck bass?

2016-04-25 | 18:46:39
Anonym säger:

Snälla kan du skriva om alla höstar du har ny och vilka som blivit sålda?

2016-05-03 | 08:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback