__

HÄSTSHOPEN

Just nu har Hästshopen.se kampanjvaror inför julen! Jag har beställt en ny Charles Owen hjälm nu inför nästa år då min börjar bli lite till åren. Jag har provat andra hjälmar också, men detta är den jag trivs allra bäst med. Tycker om att den är stilren och enkel, samtidigt som den sitter riktigt bra och är hur skön som helst att ha på sig. Hästshopen har just denna hjälm till reducerat pris just nu inför jul, så då måste man ju passa på!
http://hastshopen.se/product.html/charles-owen-wellington-classic?category_id=203

Jag ska också beställa ett par Veredus young jump inför nästa år. Young jump och gamla modellen av Eskadron är de enda bakbensskydd som är godkända för unghästar upp till sju år. Kulan måste ha dessa skydd i två år till, och Scrållan får ju inte heller ha några andra nästa år. Hästshopen har julkampanj även på dessa - som ligger nästan 200 kr under ordinarie pris! :)



Här har ni en länk till Hästshopens kampanjvaror! :)
http://hastshopen.se/category.html/kampanjvaror


Kommentarer
Anonym säger:

Young Jump Skydden måste jag också köpa inför nästa år!!! Tack för tipset!

2011-12-08 | 16:51:11
Anonym säger:

det finns andra också, bla hööks har ett par om man inte vill lägga så mycket pengar eller vill ha ett par att byta med :)

2011-12-08 | 17:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback