__

På väg till Billdal

Pappa och jag sitter i lastbilen på väg mot Billdal för årets sista tävling, som jag får nöjet att göra med min stärna Valence. Igår red jag ett ordentligt markarbetespass på honom på Runsten för Ted. Han kändes riktigt fin, hade gummipelhamet på. Hoppade i slutet några språng och även om han täbde till rejält hoppade han fantastiskt. Caruso var grymt fin, likaså Madonna på dagens träning!! Kulan var unserbar i markarbetet och gjorde många riktigt bra språng men har mycket styrka kvar att sätta. Men som jag älskar den hästen!

Kommer berätta mer och visa film från träningarna när jag kommer hem. Men i helgen är det bara fokus på tävlandet och Valence. Tredje kvalet mot Scandinavium...

Kommentarer
Anonym säger:

Vi håller alla tummar å tår för er i helgen!=)

Kramar från Johanna å Agnes

2011-12-02 | 20:51:07
Anna säger:

Lycka till nu! :) Tänkte fråga dig eftersom du har så himla fin hoppsits, vart någonstans har du den mesta balansen under språnget? (t.ex. stigbyglarna,knäslut osv.)

2011-12-03 | 13:35:39
Jessica säger:

Hoppas det går bra nu! :D

2011-12-03 | 21:09:43
Bloggadress: http://snurraan.blogg.se/
Ida säger:

Håller tummarna hårt i dag!!! :) Lycka till!

2011-12-04 | 10:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback