__

Underbar dag!

Har ridit Caruso, Lorden, Diablo och Donna idag. Valence får vila och Kulan rider jag ikväll på banan.

Caruso, Lorden och Diablo fick alla tre komma ut på samma runda, lite fantasilöst kanske, men den har allt, klättring, galoppvägar, stigar och lite diken här och var. Alla tre var riktigt, riktigt fina idag, vilken känns roligt!

Lorden är så himla fin, känns helt underbar på alla sätt. Dock hoppar han gigantiska språng över alla vattenpölar, så det är lite jobbigt... Vi ska ju inte börja hoppa än...

Caruso var riktigt pigg och otroligt fin. Ska klippa honom under kvällen också, kommer han säkerligen bli ännu piggare... Diablo var också jättefin, det känns som att han älskar att komma ut och jobba i skogen.

Madonna och jag var igår ute på en väldigt lång runda med mycket backar och galoppjobb. Så henne skrittade jag bara ut barbacka en halvtimme i solen, jättemysigt.

Valence är lite lös i magen :( Så han fick en dag i hagen bara. Han var så himla fin igår!

Snart ska jag iväg och köpa foder till hästarna. Ikväll blir det ett dressyrpass för Kulan på banan.


MIN ÄLSKADE CARUSO <3


Kommentarer
Erika säger:

Åh pussi Russiii <3 Sötare häst får man leta efter!

2011-11-28 | 17:58:49
Bloggadress: http://ettahnia.blogg.se/
Ida säger:

Tips för lösa hästmagar är vanlig bakjäst!

en kub om dagen i några dagar =)



Billigt och väldigt nyttigt för hästarna =)

2011-11-28 | 18:03:25
Bloggadress: http://idasjansson.wordpress.com
Jessica säger:

så himla fin häst! underbart söt bild!

2011-11-28 | 21:07:34
Bloggadress: http://snurraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback