__

Om varör jag sålde Lord Greystoke

kommentar på bloggen;
 
"Jag tycker verkligen inte att du skulle sålt honom,han hade sånt enormt hopp och verkade så försiktig..."

Lorden var eller är en fantastisk häst. Det jag älskade mest med honom var att han verkligen älskade hinder, helt otittig men ändå så himla rädd om sig, ibland kändes det som att han hade ett öga i varje hov. Men jag måste sälja några hästar för att få runt allt, precis som jag sålde Calle förra året som var en otroligt lovande häst. Jag kommer sälja yttligare en av de hästar jag har nu såsmåningom, av mina egna alltså. Det är otroligt jobbigt, jag tycker även att det känns tufft med försäljningshästarna som jag ändå vet kommer hit för att såsmåningom säljas.

Det är också roligt att kunna sälja hästar som man själv tror på och som har kommit en bit i sin utbildning.


Kommentarer
Emma säger:

Är det caruso eller kulan som du ska sälja?

2012-08-21 | 17:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback