__

Full upp!

Så himla mycket att göra! Hovslagaren var här på morgonen, så nu är alla hästarna nyskodda och fina!

Har börjat packa in allt i skåpet och tänkte börja packa hösilaget senare ikväll. Ni skulle se hur otroligt lång min checklista är för allt som ska med, galet! Men nu ska jag åka till ridhuset med Valence och hoppa några små hinder. Caruso och Kulan reds ut i morse och Madonna tänkte jag försöka åka till ridhuset och markarbeta ikväll. Lordius får komma ut och klättra när jag kommer hem från ridhuset.

Hästarna är iallafall nyfriserade och snygga inför resan! :)

Det är verkligen fullt ös hela tiden!

Två bilder på bebisscråll i den felfria 90 cm debuten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback