__

Sjukt dåligt väder!

Idag har faktiskt alla hästarna vilat. Det är snorhalt ute, så jag vågar varken rida ut eller åka med dem till ridhuset när det är så fruktansvärt halt!

Jag har istället ägnat mig åt att fixa i stallet, tagit ut massor av vintertäcken i täckesförrådet så vi får mer plats i sadelkammaren och gjort fint i boxarna!

Jag har också ägnat mig åt alla anmälningar till Teds träningar nästa helg på Runsten, ska bli jättekul för jag ska själv vara med och träna båda dagarna! Valence, Caruso, Madonna är bestämt att de följer med. Eventuellt får även Furiosa (lite osäker på om hon orkar en hel träning), annars Kulan och/eller Amoremi! Kommer hur som helst bli jätteroligt!

Är det någon som vill vara med och träna för Ted så finns det platser kvar för det blir många grupper! Skicka gärna anmälan till mig i så fall [email protected] Det är träning fredag och lördag nästa helg, 2-3 mars.


Kommentarer
Jessica säger:

Himla fin häst på videon! :D

2012-02-23 | 20:48:30
Bloggadress: http://puzzleofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback