__

Saut Hermes palais Paris

Har suttit och tittat på både laghoppningen igår och Grand Prix från Paris igår och idag! Jättespännande och fantastisk hoppning av världens absolut bästa ryttare. En annan sak som verkligen inspirerar och triggar en att jobba vidare mot det stora och långsiktiga drömmålet.

Jag måste säga att Ludgers ridning är något som verkligen inspirerar mig. Han kan verkligen rida alla typer av hästar och kan lösa problem som hästar har. I min värld är inte stilen, det perfekta skänkelläget eller den raka "perfekta" skolsitsen det viktigaste. Såsom Ludger rider på ett så otroligt enkelt och okomplicerat sätt och får hästarna att jobba med honom varje sekund, med en extrem känsla för hästar och ridning. Han lyckas också plocka fram häst efter häst i dessa klasser. En enorm förebild för mig!


Ludger och hingsten Chaman

Kommentarer
Rebecca säger:

Jobbar hos honom så får se dem rida väldigt ofta! Man blir väldigt inspirerad. Har även min häst här på gården så väldigt kul! =) / från Tyskland

2012-03-19 | 13:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback