__

En rolig fredag!

Nu ska Amanda och jag åka på dressyrträning tillsammans, hon ska rida min häst Kulan och jag rider Ramius.

Ikväll blir det iväg till Södertälje för hoppträning för Ted!! Jag kommer ta med mig Vinceur och så tror jag att Ramius får följa med dit också faktiskt. Dressyrträningen är kort och det kan nästan jämföras med när man jobbar hästarna på morgonen inför trävlingen. Och eftersom Valence inte blev uttagen till Globen och det inte är fler tävlingar i år så kan han lika gärna få vara hemma, Ramius behöver träningen mycket mer än Valle.

Det ska bli en rolig fredag och förhoppningsvis får jag med mig Erika så hon kan filma lite :)


Vinceur, "Ville"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback