__

Planerade klasser

OM det blir tävling nästa helg 19-21 i Eskilstuna på Sunbyholms nya ridsportsarena så kommer dagarna, klasserna och hästarna vara planerade så här:

Fredag:
110: Flying Emma och Yamazaki
120: Flying Emma och Yamazaki

Lördag:
130: Ramius och Lady Madonna
140: Valence, Ramius och Lady Madonna

Söndag:
140: Lady Madonna
145: Valence och Ramius

(Hade egentligen tänkt ta med mig Vinceur till fredagens 110 + 120-klass men jag inser att jag inte kommer klara av att rida honom på några veckor så hans kommande tävling är planerad lite senare.

Det här är hur grundplanen ser ut men har en hel del provridningar på framförallt Lady Madonna och Flying Emma närmaste veckan så vi får se planeringen kan komma att ändras ganska mycket... Är jag inte tillräckligt bra i armbågen för att kunna starta så blir det ju förstås inga starter alls för mig under helgen!

Min och Ramius 4:e start i 140 förra sommaren! Det ska bli så otroligt roligt att komma till en lång och förhoppningsvis väldigt utvecklande utomhussäsong med min vita prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback