__

Några frågor

Hur gör du med kvällsfodringarna då du åker så sent med hästarna ibland? Får dom mat väldigt olika tider eller matar du alla väldigt sent varje kväll?

Hästarna får sista nattfodringen ca 23:00 varje kväll så det blir alltid sena nattfodringar. Men vi tycker det är bra, så slipper de stå så många timmar mellan. En av fördelarna med att ha stallet 20 sekunder utanför ytterdörren.

Har alltid gillat din blogg men måste du behandla dina hästar sjukt olika på bloggen?

Tycker verkligen att det var en löljig fråga. Mina hästar sköts om på samma sätt och får den träning de behöver efter sina behov. Sen att mina mest utbildade hästar som givit mig extra mycket framgång och som hjälpt mig att få utvecklas som ryttare på en högre nivå får mitt hjärta att klappa lite extra är nog en ganska vanlig känsla för tävlingsryttare med ambitioner.

Ska du ner till Falsterbo själv eller med hästar i sommar? :D

Ska förhoppningsvis ner själv med några vänner för att se tävlingarna och njuta av Falsterboatmosfären!

Svar på fler frågor kommer...


Kommentarer
Anonym säger:

Du hade kunnat svara på frågan angående hur du behandlar.dina hästar på bloggen utan att skriva att frågan var löjlig :) du har just tappat en trogen läsare. Lycka till med dina.fina hästar :)

2013-01-10 | 11:44:38
Anonym säger:

Jag håller helt klart med Amanda att frågan var otroligt löjlig!!

2013-01-10 | 11:52:00
Julia säger:

Tycker också det var en väldigt konstig fråga...!

2013-01-10 | 12:36:09
Bloggadress: http://ohjuliet.blogg.se
Bella säger:

Men gud vilken konstig och löjlig fråga! Hur Amanda framställer sina hästar i bloggen är väl ändå upp till henne?? Jag kan förstå att de hästarna man som ryttare haft störst framgångar med också ligger en allra närmast hjärtat. För den skull behandlar hon nog inte de övriga hästarna sämre...bara att de inte får samma utrymme i bloggen.

Man slutar aldrig förvånas över bloggvärlden!

2013-01-10 | 12:41:43
Bloggadress: http://horsesideonlife.blogg.se
Anonym säger:

Hoppas du inte bara får sådana dumma frågor. Förstår om du ledsnar på bloggen i så fall.
Jag tycker du är en jättebra förebild och har hjälpt mig en hel del med mitt mod och självkänsla. Filmerna när du hoppar har gjort att jag våga hoppa högre hinder.
Kram

2013-01-12 | 11:31:28
Frida säger:

Saknar dina inlägg!!!

2013-01-13 | 14:54:08
Jessica säger:

Ville bara slänga in en kommentar och säga att jag verkligen tycker om din blogg! Kikar in här en stund varje dag och får alltid lite ny inspiration att ta med mig ut i stallet! :)

2013-01-13 | 21:12:08
Bloggadress: http://www.puzzleofmyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback