__

Härlig dag!

 
Idag spenderades förmiddagen med ridning! Hästarna gick faktiskt ute i natt eftersom de fick stå inne hela dagen igår på grund av värmen!

Amanda och jag red en riktigt långritt på Valence och Ramius barbacka. Hon lånade Musse och båda hästarna var superfina! En jättemysig uteritt med mycket galoppjobb. Valence var lugn, rund i formen och gav mig en fantastisk ridkänsla!

Innan dess red vi ut på Kulan och en ny 3-årig häst jag har här för inridning som kallas Fabbe. Första gången någonsin som han reds ut och det gick jättebra! :)

Innan Amanda åkte hem gjorde vi jättefint i stallet och i alla boxar och myste mycket med hästarna.

På eftermiddagen red jag ut på både Lorden och Callisto och klättrade lite. Barbacka och bara skritt, men nyttigt. Båda var pigga och glada!

Donna longerades en stund i pessoasele för att joggas lite efter gårdagens tävling och Emma fick en välförtjänt vilodag!

Donnis <3

Kommentarer
Freja säger:

Jag saknar faknar faktiskt min galna häst ska bli kul att få se honom imorgon! Och du ska ha ett stort tack att du vågar dig upp på honom haha

2013-07-08 | 21:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback