__

Tillbaka igen!

Har haft några dagar off här på bloggen, men nu ska jag försöka komma igång mer kontinuerligt igen!

I fredags åkte jag på kryssning med bästa Amanda och min bror och typ 20 st kompisar till honom. Det var roligt och min första kryssning i mitt liv. Måste ändå säga att både Amanda och jag starkt föredrar att spendera helgerna på tävlingar istället för kryssningar. Men bra att kunna checka av den punkten på saker man upplevt i livet i alla fall! ;D Hihi

I lördags fyllde jag 22 år! Börjar sakta men säkert bli äldre. Kvällen spenderades med god middag och tårta tillsammans med min familj och min pojkvän, systers och brors respektive. Riktigt mysigt och en härlig sommarkväll på altanen!

Igår firade jag och Christoffer ettårsdag men tyvärr blev jag sjuk så dagen spenderades hemma med lite film och lugn och ro. Tanken var att vi skulle till Stockholm och bo på hotell men en annan gång kanske.

Allt annat som hänt har också gjort att hästarna har fått en kort minisemester på 2-3 dagar. Idag skoddes tre hästar igen och fem hästar rids sammanlagt idag!

Vill också berätta att Amanda och Kulan gjorde en riktigt bra tävling igår. De har precis börjat ta ett steg till upp i klasserna och gick för första gången direkt in i en 125 med ett snöpligt pet på sista hindret. I 130 hade de två pet på 8:an och 9:ans hinder som var ryttarmissar, annars seglade de över de övriga 10 sprången på 130! Snart kommer nollorna!!

Amanda, Izabella och jag på kryssningen i fredags. Bästa flickorna <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback