__

Annat arbete

Nu när nästan alla hästar i stallet skrittas efter kiropraktorbesöket fortfarande så har Amanda och jag kämpat på med annat arbete.  Jon har dessutom hjälpt mig att skritta en häst extra varje runda så det är guld värt. 

Igår red jag ut på Amore barbacka där 90 % av uteritten bestod av skrittjobb. Sedan tog vi en galoppslinga som inte är så lång och det är verkligen ett nöje att rida den hästen varje gång.  Hon har en helt underbar känsla från ryggen och ett psyke som få hästar har!

Nu ska ett par hästar till ridas innan jag åker upp till Stockholm och träffar min pappa igen! :) ♡ Lite bokföringsarbete väntar nu i sluttampen också. 

Kiwi ♡

Kommentarer
Rebecca säger:

Hej, tänkte bara höra hur ofta du anser man ska låta en kiropraktor gå igenom ens häst?

2014-12-21 | 21:33:20
Bloggadress: http://www.rdhastsport.blogg.se
MalinKalin säger:

Vilken söt bild! Mysigt att rida barbacka :)

2014-12-26 | 21:23:08
Bloggadress: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback