__

Veckan

Det här blir som vanligt en fullspäckad vecka!På onsdag ska Freja och jag på P&J i Strömsholm med våra bebisar Nino och Fabbe. Nino hoppar två 1m, han behöver all träning borta som han kan få!

På lördag tävlar jag Callisto i 110 och Rebell i 110 + 120 på en regional tävling.

På söndag är det tävling igen. Christoffer och Ramius tävlar 90 cm och 1m och Nino och jag rider samma klasser men i unghästavdelningen. Utöver detta mycket ridning och annat kul. Ser fram emot helgen också då Christoffer och jag får finbesök på middag under lördagskvällen! :)

Kommentarer
Anonym säger:

Då har din sambo lyckats ta grönt kort också alltså? Vad roligt! :)

2014-03-04 | 07:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback