__

Ovisad film

En ovisad film som Amanda kom ner till banan och filmade med sin mobil. Hade ridit ut barbacka på Callisto i regnkläder och gick in och hoppade ett par lägre språng när vi kom hem. Tog sedan ett språng på räcket på diagonalen som stod uppe.

Nu får jag väl bara höra hur oansvarligt och skadligt det är att hoppa en 5-årig häst på så höga hinder. Men jag tar det. Det är absolut ingenting jag gör till vardags och hoppar sällan hemma annat än teknik och lydnad på hästarna. Ibland måste man få njuta av hästlivet och friheten med egen gård och att man själv får bestämma. Jag tror också att det gör glädjen ännu mycket större och att man utvecklas som ryttare tillsammans med sina hästar.

Kapaciteten och förtroendet på större hinder är det inget fel på i alla fall. Fantastiska häst!






Kommentarer
Lisa H :) säger:

Grym du ;)

2014-05-13 | 16:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback