__

Tedträning på fredag

Bubblar av lycka.  Ska på Tedträning på fredag.  Det var nog ett år sedan sist pga olika omständigheter och långa resvägar. Min mentor och tränare under alla år med Valence.  Tror att jag kommer få lite skäll och korrigeras lite i ridningen.  Precis vad jag skulle behöva tror jag.  Ted är en fantastisk tränare som jag har allt förtroende i världen för.

Tar med mig Callisto och Ramius på fredag. Ska bli så roligt och jag behöver verkligen träffa Ted igen. Världens bästa! 


Kommentarer
Erika säger:

Åh!! FILMA MASSOR och lägg upp :)

2014-11-10 | 16:37:08
isabella säger:

Jag började faktiskt träna för honom genom att läst på din blogg att han är en väldigt bra tränare. jag kan verkligen hålla med dig i allt du skriver, han är en fantastisk tränare. :) all lycka till till dig i finalen i flyinge!!!

2014-11-10 | 20:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback