__

Sundbyholm fredag

Igår hoppade Valence fantastiskt i GP kvalet 150. Jag kommer inte riktigt till ridning i början men han hoppade ändå magiskt. Vi rev tyvärr sista, helt mitt fel. Men känslan på honom är helt otrolig. Min Vallis!

Quintin drog till med en felfri 140 i kvalet till Silvertour. 9e placerad av 61 starter. 

Idag, lördag, är det tävlingsfritt och imorgon är det finaldag och Valence går ATG Grand Prix.

Spenderat en hel del tid med min underbara tvååring. Han har promenerat med sadel på ryggen! Han har en underbar personlighet! 



Kommentarer
Anonym säger:

Hej Amanda!
Satt och filade med mobilen och kollade om du tävlat. Hittade dig här. Kul!
Hade planerat besök i Stallet men bröt foten. Jag kommer gärna ut när jag kan köra bil igen! Stort lycka till med tävlingen imorgon. Sköt om dig och hälsa så gott till alla i Stallet.
/Pia ex stalldräng :)

2016-08-06 | 14:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback