__

Måndag och ny vecka

Svävar lite på moln just nu. Många av hästarna i stallet går riktigt bra, Callisto utmärker sig något alldeles extra. Han har aldrig varit så fin som han är just nu. Den nya sadeln ligger riktigt bra på både Valence och Callisto och min kropp har aldrig känts så rätt som i den sadeln. Jag har många fantastiskt fina hästar i stallet och tävlingarna drar snart igång på allvar!

I helgen bär det av mot Helsingborg för tävling med Valence ocoh Quintin san. Därefter sätter tävlingarna igång på allvar även med de andra hästarna och vi har en underbar vårsäsong att vänta. 

Det kom en ny häst till stallet i fredags, mer info om henne kommer. 

Och sist men inte minst så kan jag berätta för er som minns henne, så kommer fantastiska Monalisa till stallet när jag kommer hem från Helsingborg. Hennes ryttare har tyvärr skadat sig allvarligt så Monalisa måste säljas. Jag är mycket glad över förtroendet och ser verkligen fram emot att få sitta på denna gummiboll igen!


 
 
 

Kommentarer
Jennifer säger:

Hur gammal är Callisto nu?

2016-02-22 | 20:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback