__

Bra söndag

Callisto kändes väldigt avspänd och hoppade enkelt och väl i son 120 idag med en felfri runda. Quintin likaså i sin 130. Nino var också felfri I 120 men helt knäpp i början innan vi skulle hoppa. Det märktes att det var länge sedan han var i tävlingsmiljö. Fabbe hade däremot en sämre dag.

Avslutade kvällen med att åka till Heron tillsammans med mina fina vänner Thea, Amanda, Sandy och Maria för att äta middag och se den omtyckta filmen "En man som heter Ove". Jag håller med om hur otroligt bra den är. Det var en fantastisk film och jag grät lika mycket som jag skrattade. Kan verkligen rekommenderas, otroligt sevärd.

Nu är det sovdags och imorgon börjar en intensiv vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback