__

Verkligen inte min helg

Usch allt som kan gå fel har gått fel den här helgen och med allt som hänt runtomkring senaste tiden har jag varit otroligt tankspridd och ofokuserad. Ingenting som skapar en bra tävlingsform. 

Det har däremot varit helt fantastiskt att få se alla de internationella ryttarna i Borås och få så mycket inspiration. De har en nivå i sin ridning och sin plan som är otroligt hög. 

Jag ska vända den här helgen till någonting positivt och ta tag i allt jag behöver samt fortsätta i ett system i min ridning och träning.  Man lär så länge man lever och det är bara att fortsätta jobba mot målet. Vägen är lång och alltifrån rak, och det gäller både den sportsliga satsningen och livet i allmänhet.

Jag har trots en helt värdelös helg på många sätt fått med mig otroligt mycket. Så nu känner jag att en ny fas börjar i min satsning och i mitt tänk. 

Det ska bli ett spännande år och jag ska jobba hårt för att kunna ha fler hästar på den här nivån om några år.


Kommentarer
Carro säger:

Kämpa på, Du är grym!!

2016-03-14 | 21:49:22
Anonym säger:

Hejja dig Amanda!! Du är så duktig. Glöm aldrig det.

2016-03-15 | 08:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback