__

Härlig första dag i Norrköping!

Valence inledde helgen fint med en dubbelnolla och 7e placering i 145 i stort och bra startfält. Han hoppade väl och enkelt, min fantastiska häst! Kvalificerade sig direkt till finalen på söndag men vet inte om jag rider den... Tror att jag rider 150 imorgon och 145 på lördag istället. Då kommer vi hem på lördag och får söndagen hemma. Men har inte riktigt bestämt mig ännu.
 
Callisto gav en fantastisk känsla, dubbelnolla och placerad i 130. Hans prestationsångest som skapat problem med istadighet börjar nog släppa. Han har aldrig problem med hindrena i sig, men jag är övertygad om att han drabbas av prestationsångest. Han gör aldrig det för att vara dum så det är ingen idé att bli arg på honom, bara vänta ut honom... Idag var han helt kontrollerad och ville göra sitt jobb inne på banan och kändes fantastiskt fin. Min kommande superstjärna med åren!
 
Callisto 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback