__

Blir inget ridhus idag...

Får åka dit imorgon istället, hinner inte det idag :( Nu ut och klippa Valle och Caruso sen blir det sängen för min del. Har börjat få ont i halsen och är jättetrött!

Imorgon bitti ska jag och pappa till företagarcentrum, spännande!!! Direkt efter ska jag åka och hoppa Scrållan åt Johanna och sen hoppa Erikas häst Paul. Därefter hem, fixa stallet, rida mina egna och förbereda inför tävlingen på lördag. Fredrika kommer förmodligen imorgon också, ska bli sjukt kul i så fall! Då stannar hon till på lördag eller söndag :)


Kommentarer
Anne-Sophie säger:

Super söta Caruso.

2011-11-04 | 06:28:37
annsoh säger:

jätte fin blogg du har händer idag`? Följas via bloglovin :)?

2011-11-04 | 06:44:28
Bloggadress: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback