__

!!!!

Igår köpte vi en B-kortslastbil med så hög lastvikt att jag kan köra två av mina hästar själv på mitt B-kort!! :D Det är en lite äldre modell men jättefin, högt i tak, brett i hästdelen och dessutom en bodel vi kan sova i under meeting! :D Lastbilen är jättefräsch. Ska bli så skönt att själv kunna åka på kurserna för Ted på Runsten i vinter med två hästar samt att kunna bo på plats under tävlingar. En stor lastbil blir det förhoppningsvis under slutet av nästa år, dock måste jag sälja en av mina hästar innan dess. Men nu klarar jag mig jättebra! Vi ska sätta på dragkrok i vinter så vi kan köra en eller två bakom i transport också!

Tack till världens bästa pappa som ägnade hela gårdagen, som dessutom var fars dag för att åka och titta på den här med mig. Jag älskar dig!


Kommentarer
Erika säger:

Grattis! Fy vad kul! Ska bli spännande att få se den! :D

2011-11-14 | 11:54:23
Bloggadress: http://ettahnia.blogg.se/
Frida säger:

Så roligt för dig, det är så himla skönt att kunna köra själv :)

2011-11-14 | 12:42:24
Jenny säger:

Kan du inte fota den från insidan ? :)

2011-11-14 | 18:49:07
Emelie säger:

Fin, funderar på att köpa en va var de för lastvikt på denna?

2011-11-14 | 20:19:23
Ida säger:

Åh vilken lyx!



När du kört lite med den ett tag kan du väll göra en liten utvärdering?



2011-11-18 | 10:31:08
Bloggadress: http://idasjansson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback