__

Fullspäckad vecka!

Ja, den här veckan händer det mycket! Imorgon har jag träning för mina underbara elever, två grupper! Ska bli superkul!

På torsdag åker jag till Runsten och tränar för Ted med Caruso och även Valence får följa med och ridas på backen och hoppa några språng. Skönt när Ted är där och hjälper mig med saker som kanske är bra att korrigera innan tävlingen.

På fredag morgon tränar jag återigen för Ted på Runsten, med denna gång med Kulan och Madonna! :) Direkt efter så är det bara snabbt hem, vara hemma och packa och fixa i ordning det sista för att sedan åka ner till Billdal med Valence.

På lördag är det kval 140 GHS YR CUP och förhoppningsvis vidare till finalen i 145 på söndagen som ger poäng till Scandinavium.

Ser verkligen fram emot allt det här, blir jättekul! :D Men nu ska jag sova, ska ta tag i mina dåliga nattvanor nu.

Sov så gott!

Valence <3

Kommentarer
Siri säger:

Inatt drömde jag om dig och Valence, vilket är märkligt. Det beror förstås pÅ att jag läste din blogg innan jag somnade. Men ändå.

2011-11-29 | 09:07:54
Bloggadress: http://lamints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback