__

Fullt ös

Dagarna innan en så här lång resa, denna gång också med tre hästar, kräver mycket tid, planering och fixande! Har därför inte tid att skriva så mycket just nu. Johanna och Elin kommer hjälpa mig med stallet och hästarna som är hemma medan jag är borta, Elin ska rida Kulan och Lorden också. Tack så jättemycket båda två för att ni hjälper mig <3

Igår red jag alla hästar förutom Kulan, så han är nästa ut nu och får komma ut på en ordentlig runda i skogen med galoppjobb och klättring. Valence ska till ridhuset, Madonna och Caruso en lugn tur i skogen. Lorden fick komma ut i morse, hoppas jag hinner ut med Diablo också! Men sen är det all packning, tvätta en hel del saker och all annan planering som måste göras. Har hoppträning för två grupper ikväll också... Nej, nu ska jag ut igen och rida nästa häst!

Mer uppdatering senare.


Madonna fick inviga lastbilen igår kväll när vi åkte till lilla ridhuset och markarbetade i låg form en stund. Hon var jätteduktig och gick rakt på! :)


Kommentarer
Sofie säger:

Kan du inte visa hur stall och sånt ser ut på utsidan och insidan, ridbana osv? :)

2011-11-15 | 12:28:20
Bloggadress: http://jsjumping.blogg.se/
Malin säger:

Kul med lastbil! :-)

2011-11-15 | 21:27:30
Lindish säger:

Vad fräsch dem ser ut! Nicenicenice! saknar dig också!

2011-11-15 | 21:47:29
Bloggadress: http://lindavonseth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback