__

Min underbara vän är tillbaka i stallet

Erika har varit här både igår och idag, hjälpt mig med stallet och hästarna. Hon börjar äntligen bli frisk, hennes brutna ben är läkt efter åtta veckor och hon är på väg tillbaka igen! Erika har under det senaste året hjälpt mig mycket i stallet och ridit mina hästar en del! Har verkligen saknat henne medan hon varit sjuk. Men nu är hon på väg tillbaka. Härligt!

Min förkylning sitter fortfarande kvar, så det är lite irriterande. Men även jag är på bättringsvägen!

Alla hästarna har blivit ridna idag, ut i skogen blev det för allihopa! De var jättefina. Valence och Caruso var först ut på en riktig långtur och båda var fantastiskt fina.

Nu ska vi ut och fixa klart det sista i stallet, sen ikväll blir det hoppning från finalen i Global champions tour! :D

Jag har nu bestämt vilka hästar som ska med till kursen för Ted på Runsten nästa vecka. Valence ska jag ta med till en grupp och bara rida igenom honom på marken samt hoppa några språng bara, för att få sista lilla hjälpen av Ted inför Billdal den helgen och prova hur pelhamet känns igen. Ted tycker att jag ska rida kvalet på vanligt bett och finalen på pelham... Kanske något att tänka på.... Caruso går i den andra gruppen.

På fredagen tar jag med Kulan och Madonna på träningen. Därefter hem, göra det sista och åka mot Billdal med Valence.

Erika fotade lite idag, så lägger in lite bilder ikväll!

Hej så länge!

Jag och Erikas häst Pauli när jag hoppade honom medan hon var sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback