__

Vettskrämd...

Pappa fixade till en av våra fantastisa höst/vinterhagar i helgen, kollade igenom hela staketet, fixade el och ny grind. Det är en stor jättemysig hage som är i skogen. Det är inte alls mycket stenar eller så, bara väldigt mysig och blir aldrig speciellt lerig oavsett hur mycket hästarna går där. Hästarna brukar uppskatta hagen mycet och doftar alltid granris när man tar in dem.

Idag fick Diablo gå i den hagen för första gången. Han verkade stortrivas och såg väldigt glad ut. Men när jag sedan skulle ta in hästarna på kvällen kom bara de andra två och Diablo kom aldrig. Jag var så orolig att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Men när alla andra hästarna var inne och jag gick in i hagen kom han till slut fram till mig, doftade granris om hela honom och han såg jätteglad och nöjd ut. 11,5 h i hage var nog inte tillräckligt, Diablo hade nog gärna stannat ute ännu längre...

Diablo i andra hagen med fri tillgång häromdagen, fina killen!



Kommentarer
Karin säger:

Jättefin blogg du har, kul att få följa dig och hästarna! Diablo har kanske gått på lösdrift i ett tidigare liv...??

2011-11-29 | 13:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback