__

Dagens ridpass

Red ut på Madonna idag, var borta nästan en timme. Galoppjobb med lite klättring blev det idag. Och hon var suuuuperfin!

Caruso och jag red också ut, han var också kanonfin idag, lite lugnare än igår och fantastiskt fin att rida, lätt för hjälperna och otroligt lydig.

Lorden och jag tog en tur barbacka och skrittade nästan en timme, han blev väldigt glad. Ska bli roligt att komma igång på riktigt med honom om några veckor, tror han är minst lika sugen som jag!

Kulan och jag tog en lugn tur inför tävlingen imorgon.

Och Erikas häst hoppade jag lite med idag, lite travhoppning och ett räcke med en spets. Han var duktig. Väldigt grön men otroligt ambitiös och lättlärd!

Nu måste jag snart sova! Hörs imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback