__

Dagens ridpass

Idag var Madonna hos kiropraktorn igen och rättade till sitt kors! Nu ska jag skritta henne fram till torsdag sedan kan hon börja ridas som vanligt. Ska bli jätteroligt att komma igång på riktigt nu när vi vet att hon mår helt bra! :)

Kulan red jag på banan, han var otroligt fin! Jobbade med lite små hinder och han var jättefin både under uppvärmningen och hela passet! Avslutade med några större hinder och han hoppade hur bra som helst, öppnade upp väldigt mycket i bak vilket han börjat med sista månaderna. Han har alltid väldigt bra teknik bak men idag hade han mer tryck i sin hoppning.

Lorden och jag var ute och skrittade, första gången jag satt på honom på 6 veckor! Det var helt underbart. Han var så pigg och så otroligt lycklig. Ska bli så roligt att smyga igång med träningen under hösten och vintern så kommer han ut bättre än någonsin på tävlingsbanorna i början av nästa år! :D

Caruso och Valence strosade i hagen idag, jättemysigt!




Lorden i en 130-klass i våras. Finns ganska stora språng i honom minsann... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback