__

En till fråga...

Hej Amanda, så kul att jag hittade till denna blogg. såg dig på sm i år och blev tokkär i din valence. såg andra kvalen 145 och minns framförallt hur lätt din häst hoppade över det stora vattnet precis vid läktaren, när man såg så många andra som verkligen fick kämpa för att nå över. skulle du kunna ladda upp denna runda på bloggen? tack för en toppenblogg, kommer absolut fortsätta följa dig och dina fina hästar!

Hej! Vad roligt att du vill följa min blogg! :) Tyvärr var årets utomhus SM inte vårt SM och det var första gången vi inte tog oss till final. Valence var rejält het andra dagen men är ändå ganska nöjd med rundan vi gjorde andra dagen. Han hoppade fantastiska språng men på något sätt rullade både B- och C-hindret i trekombinationen trots att han satte otrolig höjd i sprången. Jag gick i mål och trodde vi hade ett pet och var i final, men icke då! Jag lägger upp video från kval 2 som var precis som du skrev - en 145-klass! Och tack så mycket, Valence har väldigt lätt för att hoppa stora vatten, i Norge under nationshoppningen var vattengraven som en swimmingpoool, jag hade aldrig sett så stort vatten men han hoppade även det utan att blinka! ;D

Här är utomhus SM kval 2 från augusti i år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback