__

Idag och igår!

Både igår och idag har min kompis Amanda varit här och hjälpt mig i stallet och att rida hästarna. Alla har därför fått komma ut på riktiga uteritter med ganska mycket galoppjobb och klättring. Det har varit två väldigt roliga dagar och hästarna känns verkligen superfina! I helgen är det Strömsholmstävlingen som gäller med Valence och Caruso. Det ska bli riktigt roligt och jag hoppas att vi är i bra form då. Kommer rida killarna en del i ridhuset under veckan men lite små hinder och bommar för att ha de så lydiga och fina som möjligt inför helgen. Nu är jag precis som igår kväll med min underbara vän Izabella så det blir inte så mycket mer uppdatering just nu. Men imorgon ska jag svara på de frågor jag har fått samt lägga in lite nya videoklipp bland annat från helgen! Ni får gärna komma med förslag och tips om vad ni vill att jag ska skriva om också, det är bara roligt och motiverande! Hej då så länge! :)


Kommentarer
sara säger:

Kan du inte skriva hur en vanlig dag ser ut för dej? Med hästarna och alla rutiner och så :)

2011-10-18 | 22:43:04
Ida säger:

Kan du inte berätta lite närmare vad det är för övningar du gör när du skriver att du rider lite småhinder och bommar för lydnad? Rider själv en häst där just lydnaden behöver övas i kubik och jag behöver all inspiration jag kan få!

2011-10-19 | 10:29:34
Anonym säger:

Hur förbreder du din inför en såpass stor tävling? Stegar du alltid vilken klass du än rider? Kan inte du göra ett inlägg hur du utbildar dina hästar? Vad som är viktigt att tänka på? Hoppas på att få se dig i Göteborg iår, håller tummar och tår för er :)

2011-10-19 | 12:06:56
Frida säger:

Kan du inte lägga in mera bilder? Så de blir en bild i varje inlägg :)

2011-10-20 | 06:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback