__

Scrållan

Har haft två lektioner och hoppat en treåring sedan jag skrev sist. Nu ska jag ut och ta in alla hästarna och så blir det sena ridpass på banan ikväll.

Treåringen "Scrållan" som ägs av Johanna hoppade för första gången under ryttare idag och hon skötte sig super. Det var verkligen roligt och så fort hon förstod vad det gick ut på bjöd hon mot hinderna och verkade tycka det var riktigt roligt. Hon hoppade väldigt väl alla språng och gav en fin känsla för framtiden. Inget stopp och inte nära en rivning, det värsta som hände var att hon vinglade lite i början! Väldigt lovande! Det som är lite kul med det här stoet är att hon är uppfödd av en av mina närmaste vänner Zara och hennes mamma. De sålde henne och hon blev återigen såld och hamnade då hos Johanna - som råkar bo i Mariefred och så känner vi varandra! Ibland är världen VERKLIGEN liten...

Bilder från idag med Scrållan, eller Scandinavia WCT som hon egentligen heter kommer ikväll!

En annan bild från transporten som jag snott från Johannas facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback