__

IRLAND


Nu är jag hemma igen! Det var helt underbart att träffa hästarna igen, har saknat dem massor!!

Resan till Irland med mina två helt underbara vänner var... helt obeskrivlig! Vi har på fyra dagar upplevt så otroligt mycket, jag känner mig så mycket rikare som människa nu än innan jag åkte. Irland som land är jag såld på, vi kommer absolut åka tillbaka dit!!! För de som sett filmen PS I love you och känner igen den fantastiska låten Galway girl därifrån, så måste jag bara berätta att vi fick höra den live flera gånger på olika uteställen med liveband, vilket var en otroligt mäktig känsla! Det var som en dröm. Varje pub hade liveband och musiken var minst sagt fantastisk. Vi har träffat så mycket härliga människor och varken dagarna eller kvällarna hade kunnat spenderas på bättre sätt. Vill verkligen tacka Sofia och Linda som gav mig den här resan som 20-årspresent. Ni har givit mig ett minne för livet.

Imorgon ska jag rida alla hästarna, kommer bli väldigt härligt att sitta på hästryggen igen. En resa som det här fyller en med motivation och energi. Att komma hem till stallet under kvällen och mysa med hästarna var underbart!









Kommentarer
Maja säger:

Vart va ni någonstans? Var ni på samma plats hela tiden eller fick ni chans att se lite landsbygd?

Irland är ett fantastisk land, har blivit som mitt andra hem!

2011-10-31 | 11:45:05
Bloggadress: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback