__

Den här veckan!

I veckan händer det så mycket roliga saker!

Imorgon ska jag åka och hoppa Valence, Caruso och Amoremi på stora grusbanan! :) På torsdag ska jag hoppa Scrållan och Madonna inför tävlingarna. På fredag har jag privatlektioner för två elever. På lördag tävlar jag med Madonna och Lorden i Västerås (UTOMHUS!!), både går 120 och 130! :) På lördag kväll ska Furiosa troligtvis visas. På söndag är det tävling i Västerås igen, då går Caruso och Furiosa 120 och 130 samt Valence finalen i elitallsvenskan med bästa Runstenslaget!! Ska kanske också prova en ny unghäst i helgen som ägaren och jag eventuellt ska ha ett fortsatt samarbete med under året! Vilken supervecka!

Kommentarer
Elin säger:

Super bra blogg :) du brukar ju rida andras hästar, hur mkt brukar du ta då? Vart håller du hus någonstans ?

Om du skulle ha hästen hos dig nån månad( nu vet jag inte om du gör sånt) för lite tillridning, hur mkt betalt tar du då? :)

2012-04-25 | 11:30:36
Elin säger:

Super bra blogg :) du brukar ju rida andras hästar, hur mkt brukar du ta då? Vart håller du hus någonstans ?

Om du skulle ha hästen hos dig nån månad( nu vet jag inte om du gör sånt) för lite tillridning, hur mkt betalt tar du då? :)

2012-04-25 | 12:02:45
Hanna säger:

Vad skoj att du kommer till Rocklunda & tävlar! :) / Hanna, Västerås.

2012-04-25 | 19:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback