__

Fullspäckad vecka!

Nu har jag verkligen en vecka framför mig som är helt fullspäckad!  Men det är bara roligt, jag älskar att ha mycket saker att göra!

Onsdag: Hovslagaren kommer. Pietträning på Runsten med Valence.

Torsdag: Pietträning på Runsten med Caruso. Hoppträning på kvällen.

Fredag: Hoppträning för två elever igen. Packa och förbereda inför tävling.

Lördag: Tävling på Runsten. Furiosa och Lorden går 110+120, Valence och Caruso går 130.

Söndag: Tävling i Strömsholm. Kulan och Lorden går 110+120.


Kommentarer
Siri säger:

Hej hopp!



Jag tycker att du är bäst som vanligt, och har en fråga. Vad heter kiropraktorn som du använder till dina hästar? Jag skulle behöva anlita en.

2012-04-11 | 08:58:21
Bloggadress: http://lamints.blogg.se/
Jessica säger:

låter som en kanonvecka! härlig bild förresten :)

2012-04-11 | 15:31:25
Bloggadress: http://puzzleofmyheart.blogg.se/
Alexandra säger:

Hej!

KAn du inte skriva lite om vad du och dina "elever" gör för träningar, när dem hoppar för dig? :)

2012-04-13 | 10:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback