__

Tävlingarna framöver!

Nästa helg ska jag till Runsten på lördagen och tävlar! :)

Furiosa går 110 + 120
Lord Greystoke går 110 + 120
Caruso går 130
Valence går 130

På söndagen åker jag förmodligen till Strömsholm

Kulan går då 110 + 120 eventuellt tar jag med mig en annan häst dit också, det är inte bestämt.

Helgen därpå är det en lokal tävling i närheten

Scrållan går då 90 cm + 1m
Lord Greystoke går då 1m + 110

Om tre veckor går det en nationell tävling i Västerås, årets första utomhustävling också!

På lördagen går Furiosa och Lady Madonna 120 + 130

På söndagen går Caruso och Lord Greystoke 120 + 130, Valence går tredje omgången av elitallsvenskan med laget

I veckan efter åker vi ner till Skåne med Valence, Caruso och Lady Madonna för tävlingarna i Skyrup, Ballingslöv! Hästarna kommer då gå mellan 130-145-klasser.

Därefter fortsätter vi med Falun och Norrköping samt lokala/regionala tävlingar i maj. Om allt går som det ska och Caruso känns fin kommer han debutera 150 i maj också...


Kommentarer
Cecilia säger:

Det skulle vara kul att se dig tävla i södra Småland (Älmhult) i mitten av augusti ;-)

2012-04-06 | 16:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback