__

Torsdag

Jag vet att det har varit kass uppdatering här ett tag. Men har haft fruktansvärt mycket att göra sista dagarna!

Idag har jag hunnit rida Caruso, Lorden, Kulan och Furiosa. Ska longera Valence och Madonna senare ikväll. Har också haft två privatlektioner. Johanna är just nu på väg hit med Scrållan så ska vi hoppa henne lite.

Disa och Diablo var fantastiskt duktiga på lektionen idag. Det är så jäkla häftigt för efter en lektion där jag sagt att hon ska tänka på en sak eller att hon ska göra en justering i sin teknik i ridningen så när hon kommer gåången därpå så sitter allt som en smäck och man kan lätt gå vidare och ta nästa steg. Så oerhört inspirerande att se och extremt motiverande, jag får en riktig glädjekick i kroppen. Att hon dessutom har en naturlig känsla för avstånd och ridning gör ju inte saken sämre direkt... Diablo är så mycket starkare och hoppar superfina språng nu.

Det är väldigt hektiskt just nu. Imorgon kommer det bli minst lika mycket att göra. Sen är det tävling båda dagarna i helgen. Ska försöka hålla uppdateringen igång iallafall!

Gammal bild på Lordis som var världens finaste idag <3


Kommentarer
Anonym säger:

Varför har du tagit bort inlägget ang lastträning de va ju super bra tankar oh funderingar / sara

2012-04-27 | 15:03:28
Johanna säger:

Uppdatera mera! Din blogg är de bästa och mest inspirerande hästbloggen i hela cyberspace!

2012-04-29 | 01:56:52
Bloggadress: http://jlillsunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback