__

Det blev ingen tävling idag!

Caruso skulle ha gått 140 och 145 idag och Valence endast 145. Men vi kom återigen hem väldigt sent igår och jag behövde gå upp 05:30 för att hinna till tävlingen i tid i morse. Den här veckan har varit helt extrem för min del med bland annat ny häst, besiktning, veterinärbesök, förberedelser för föreläsningen, lång resa på 4 h enkel resa till Rättvik för föreläsning och clinic, kom hem tre den natten med tävling dagen därpå. Jag kände mig helt enkelt alldeles utmattad och då är det ingen vits att tävla så stora klasser, det blir nästan bara farligt. Otroligt tråkigt förstås, jag älskar tävlingsplatsen och var revanschsugen med Valle idag och ville VERKLIGEN ha med Caruso men men. Måste lyssna på mig själv nu, vill inte hamna på sjukhus igen i år! Det blev sovmorgon för mig istället, pappa tog hästarna i morse och så blir det en lugn dag med uteritter och mys istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback