__

Fullspäckad onsdag

Hästarna har ridits under förmiddagen förutom Ramius som har sin sista vilodag efter en tuff tävlingshelg för honom. Han fick tre dagar till att bara mysa och strosa i hagen med sina vänner! Imorgon ska jag rida honom igen. Valence dressyrjobbades på banan i morse, my love <3

Nu kommer snart veterinären för att besiktiga och röntga Bernity, raspa tänder på alla våra hästar samt mina vänners Erika, Ida och Amanda hästar. Ska jobba med min föreläsning efter och packa inför morgondagens clinic och föreläsning med lång resa upp till Rättvik! På kvällen hoppas jag kunna träffa min pojkvän några timmar också, Skulle behöva några timmar till varje dygn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback